پیام شاهزاده رضا پهلوی در مورد اعتراضات شجاعانه و هوشمندانه‌ی مردم ایران

ملت دلیر ایران،

اعتراضات شجاعانه و هوشمندانه‌ی شما در سراسر ایران، نمایشی باشکوه از همبستگی ملی، و تازه‌ترین نمونه از دادخواهی تاریخی ایرانیان در آن سرزمین کهن است.

آشکار است که درد شما بیش از آنکه قیمت بنزین باشد، کرامتی‌ست که از-دست-رفته‌اش می‌بینید. شما به درستی دریافته‌اید که تا ایران در اشغال جمهوری اسلامی است، فقر، دروغ، تحریم، بیداد و تبعیض، فساد افسارگسیخته و ستمگری نیز بر کشور حکم‌فرماست. شما به درستی دریافته‌اید که تنها راه رهایی، نه صندوق‌های دروغین رای، که در «با هم بودن» و سر دادن فریاد دادخواهی در خیابان‌های ایران است.

یقین داشته باشید که هرچه این جنبش ملی حق‌طلبانه، بزرگ‌تر و گسترده‌تر شود و در دانشگاه‌ها و مدارس و کارخانه‌ها و محل‌های کسب‌وکار نمود بیشتری پیدا کند، امکان سرکوب آن برای این فرقه تبهکار و فاسد، سخت‌تر و سخت‌تر خواهد بود.

یقین داشته باشید آن فرد فاسد و دروغ‌گو که فرمان سرکوب شما را داده، روزی، نه دیر نه دور، به علت جنایت‌ها و تاراج سرمایه ملی کشور، در پیشگاه ملت ایران پاسخ‌گو خواهد شد.
این باور همیشگی من بوده که شما مردم با اتکا به قدرت خودتان به این کابوس پایان خواهید داد و صبح روشن آزادی و رفاه را رقم خواهید زد. بدانید در لحظه‌لحظه آنچه در ایران بر شما می‌گذرد، دل من با شماست و در درد و رنج شما شریک است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *